Title Komunikacija u poslovnom okruženju uz posebni osvrt na empatiju kod menadžera
Title (english) Communication in the business environment with a special look at empaty with the manager
Author Marina Bogdanić
Mentor Anita Kulaš Mirosavljević (mentor)
Committee member Sanja Knežević (predsjednik povjerenstva)
Committee member Anita Kulaš Mirosavljević (član povjerenstva)
Committee member Maja Vretenar Cobović (član povjerenstva)
Granter College of Slavonski Brod (Social Department) Slavonski Brod
Defense date and country 2020-07-14, Croatia
Scientific / art field, discipline and subdiscipline SOCIAL SCIENCES Economics
Abstract Organizacija predstavlja sustav organiziran u jednu funkcionalnu cjelinu, koji uključuje i međusobno povezuje sve dionike, radne procese, radne zadatke s ciljem i svrhom za koji je osnovana.
U današnjoj globalnoj tržišnoj utakmici neophodno je stvoriti takvu organizacijsku kulturu pomoću koja će se udovoljiti zahtjevima tržišta i konkurencije i koju će primjenjivati njeni nositelji, zaposlenici organizacije. Oni nose najvažniju ulogu uspostavljene organizacijske kulture neke organizacije. Organizacijske se vrijednosti pri tome oblikuju u skladu sa suvremenim trendovima. Kako organizacija obuhvaća međuovisnost svih njenih zaposlenika, menadžmenta i uprave organizacije, ali i trećih osoba, između njih je nužna i potrebna dobra poslovna komunikacija.
Uspješnost svake organizacije upravo ovisi o kvalitetnoj komunikaciji. Na kvalitetu komunikacije utječu svi zaposlenici, a napose je najvažnije da menadžment organizacije ima izražene komunikacijske vještine, koje su bitan čimbenik u organizaciji poslovanja. Komunikacijske vještine su jedne od osnovnih vještina menadžera. Danas je od velike važnosti da poslovanje organizacije bude usklađeno sa etičkim normama ponašanja koje su sastavnica njene organizacijske kulture. Etički je menadžment preduvjet etičkog poslovanja.
Emocionalna inteligencije također je jedna od bitnih karakteristika suvremenih menadžera, te čini značajku koja danas predstavlja njegovu konkurentsku prednost. Emocionalna inteligencija, smatra se da je dijelom urođena, međutim moguće ju je steći, djelomično modificirati i dalje razvijati.
Empatiju često smatraju jednom od "mekanih" vještina vođenja, karakterističnu samo za transformacijski stil vođenja, no u zadnje vrijeme, razni teoretičari smatraju ju bitnom za uspjeh menadžera u vođenju i motiviranju zaposlenika i ostvarenju zajedničkih ciljeva organizacije.
Abstract (english) An organization is a system organized in one functional unit, which includes and interconnects all stakeholders, work processes, work tasks with those and the purposes for which it was established.
In today's global market competition, it is necessary to create such an organizational cultural application that will be insufficient for the demands of the market and competition, and that will be applied by its holders, employees of the organization. They most importantly supported the organizational cultures of some organizations. Organizational values include this in line with contemporary trends. As the organization includes all employees, management and administration, but also third parties, good business communication between them is necessary and necessary.
The success of any organization depends on quality communication. The quality of communications is influenced by all employees, and it is especially important that the management of the organization has developed communication skills, which are important factors in business. Communication skills are one of the basic skill managers. Today, it is of great importance for business organizations to comply with ethical norms, which are composed of their organizational cultures. Ethical management is a prerequisite for ethical business.
Emotional intelligence is also equal to the essential characteristics of modern managers, and this makes it significant that today represents its competitive advantage. Emotional intelligence must be shared innate, but it is also possible to acquire, partially modify and further develop.
Empathy is often usually one of the "soft" leadership skills, characteristic only of transformational leadership style, not lately, various theorists consider it essential for managers' success in leading and motivating employees and achieving common goals of organizations.
Keywords
organizacija
organizacijske vrijednosti
poslovna komunikacija
menadžer
emocionalna inteligencija
empatija
Keywords (english)
organization
organizational values
business communication
manager
emotional intelligence
empathy
Language croatian
URN:NBN urn:nbn:hr:174:098655
Study programme Title: Professional graduate study program in Management Study programme type: professional Study level: specialist graduate Academic / professional title: stručni/a specijalist/ specijalistica ekonomije (stručni/a specijalist/ specijalistica ekonomije)
Type of resource Text
File origin Born digital
Access conditions Access restricted to students and staff of home institution
Terms of use
Created on 2020-07-21 08:27:13