Legović, I. (2016). Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga (Master's thesis). Slavonski Brod: College of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582
Legović, Ivan. "Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga." Master's thesis, College of Slavonski Brod, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582
Legović, Ivan. "Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga." Master's thesis, College of Slavonski Brod, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582
Legović, I. (2016). 'Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga', Master's thesis, College of Slavonski Brod, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582
Legović I. Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga [Master's thesis]. Slavonski Brod: College of Slavonski Brod; 2016 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582
I. Legović, "Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga", Master's thesis, College of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582