Čurdinjaković, N. (2017). Uloga e-marketinga u konkurentskoj prednosti malih i srednjih poduzeća (Undergraduate thesis). Slavonski Brod: College of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:840471
Čurdinjaković, Nikolina. "Uloga e-marketinga u konkurentskoj prednosti malih i srednjih poduzeća." Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:840471
Čurdinjaković, Nikolina. "Uloga e-marketinga u konkurentskoj prednosti malih i srednjih poduzeća." Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:840471
Čurdinjaković, N. (2017). 'Uloga e-marketinga u konkurentskoj prednosti malih i srednjih poduzeća', Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:840471
Čurdinjaković N. Uloga e-marketinga u konkurentskoj prednosti malih i srednjih poduzeća [Undergraduate thesis]. Slavonski Brod: College of Slavonski Brod; 2017 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:840471
N. Čurdinjaković, "Uloga e-marketinga u konkurentskoj prednosti malih i srednjih poduzeća", Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:840471