Dautović, H. (2020). Marketing miks na primjeru potrošača zdrave hrane kao osnove zdravog stila života (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:292102
Dautović, Helena. "Marketing miks na primjeru potrošača zdrave hrane kao osnove zdravog stila života." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:292102
Dautović, Helena. "Marketing miks na primjeru potrošača zdrave hrane kao osnove zdravog stila života." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:292102
Dautović, H. (2020). 'Marketing miks na primjeru potrošača zdrave hrane kao osnove zdravog stila života', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:292102
Dautović H. Marketing miks na primjeru potrošača zdrave hrane kao osnove zdravog stila života [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:292102
H. Dautović, "Marketing miks na primjeru potrošača zdrave hrane kao osnove zdravog stila života", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:292102