Maduna, S. L. (2015). Marketing mix u sportu (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:740754
Maduna, Sanda Livia. "Marketing mix u sportu." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:740754
Maduna, Sanda Livia. "Marketing mix u sportu." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:740754
Maduna, S. L. (2015). 'Marketing mix u sportu', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:740754
Maduna SL. Marketing mix u sportu [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2015 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:740754
S. L. Maduna, "Marketing mix u sportu", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:740754