Lončar, A. (2018). Usporedba marketinških aktivnosti na društvenim mrežama (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:137989
Lončar, Andreja. "Usporedba marketinških aktivnosti na društvenim mrežama." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:137989
Lončar, Andreja. "Usporedba marketinških aktivnosti na društvenim mrežama." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:137989
Lončar, A. (2018). 'Usporedba marketinških aktivnosti na društvenim mrežama', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:137989
Lončar A. Usporedba marketinških aktivnosti na društvenim mrežama [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2018 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:137989
A. Lončar, "Usporedba marketinških aktivnosti na društvenim mrežama", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:137989