Anić, M. (2020). Marketing miks na primjeru Hrvatske nogometne reprezentacije (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:162660
Anić, Marija. "Marketing miks na primjeru Hrvatske nogometne reprezentacije." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:162660
Anić, Marija. "Marketing miks na primjeru Hrvatske nogometne reprezentacije." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:162660
Anić, M. (2020). 'Marketing miks na primjeru Hrvatske nogometne reprezentacije', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:162660
Anić M. Marketing miks na primjeru Hrvatske nogometne reprezentacije [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2020 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:162660
M. Anić, "Marketing miks na primjeru Hrvatske nogometne reprezentacije", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:162660