Sovina, M. (2015). Metode i tehnike istraživanja tržišta (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:782692
Sovina, Miroslav. "Metode i tehnike istraživanja tržišta." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:782692
Sovina, Miroslav. "Metode i tehnike istraživanja tržišta." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:782692
Sovina, M. (2015). 'Metode i tehnike istraživanja tržišta', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:782692
Sovina M. Metode i tehnike istraživanja tržišta [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2015 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:782692
M. Sovina, "Metode i tehnike istraživanja tržišta", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:782692