Blaževac, A. (2016). Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747
Blaževac, Antonela. "Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747
Blaževac, Antonela. "Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747
Blaževac, A. (2016). 'Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747
Blaževac A. Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747
A. Blaževac, "Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747