Čurdinjaković, N. (2017). Uloga e-marketinga u konkurentskoj prednosti malih i srednjih poduzeća (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:840471
Čurdinjaković, Nikolina. "Uloga e-marketinga u konkurentskoj prednosti malih i srednjih poduzeća." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:840471
Čurdinjaković, Nikolina. "Uloga e-marketinga u konkurentskoj prednosti malih i srednjih poduzeća." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:840471
Čurdinjaković, N. (2017). 'Uloga e-marketinga u konkurentskoj prednosti malih i srednjih poduzeća', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:840471
Čurdinjaković N. Uloga e-marketinga u konkurentskoj prednosti malih i srednjih poduzeća [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2017 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:840471
N. Čurdinjaković, "Uloga e-marketinga u konkurentskoj prednosti malih i srednjih poduzeća", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:840471