Matić, V. (2018). Marketing strategija na primjeru sportskog brenda Nike (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:463714
Matić, Valentina. "Marketing strategija na primjeru sportskog brenda Nike." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:463714
Matić, Valentina. "Marketing strategija na primjeru sportskog brenda Nike." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:463714
Matić, V. (2018). 'Marketing strategija na primjeru sportskog brenda Nike', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:463714
Matić V. Marketing strategija na primjeru sportskog brenda Nike [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2018 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:463714
V. Matić, "Marketing strategija na primjeru sportskog brenda Nike", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:463714