Sekelj, A. (2016). Kreiranje globalnih vrijednosti i načini izlaska na globalna tržišta (Undergraduate thesis). Slavonski Brod: College of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:377981
Sekelj, Adrijana. "Kreiranje globalnih vrijednosti i načini izlaska na globalna tržišta." Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:377981
Sekelj, Adrijana. "Kreiranje globalnih vrijednosti i načini izlaska na globalna tržišta." Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:377981
Sekelj, A. (2016). 'Kreiranje globalnih vrijednosti i načini izlaska na globalna tržišta', Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:377981
Sekelj A. Kreiranje globalnih vrijednosti i načini izlaska na globalna tržišta [Undergraduate thesis]. Slavonski Brod: College of Slavonski Brod; 2016 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:377981
A. Sekelj, "Kreiranje globalnih vrijednosti i načini izlaska na globalna tržišta", Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:377981