Sekelj, A. (2016). Kreiranje globalnih vrijednosti i načini izlaska na globalna tržišta (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:377981
Sekelj, Adrijana. "Kreiranje globalnih vrijednosti i načini izlaska na globalna tržišta." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:377981
Sekelj, Adrijana. "Kreiranje globalnih vrijednosti i načini izlaska na globalna tržišta." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:377981
Sekelj, A. (2016). 'Kreiranje globalnih vrijednosti i načini izlaska na globalna tržišta', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:377981
Sekelj A. Kreiranje globalnih vrijednosti i načini izlaska na globalna tržišta [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:377981
A. Sekelj, "Kreiranje globalnih vrijednosti i načini izlaska na globalna tržišta", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:377981