Banah Marić, Z. (2019). E-marketing u bankarstvu na primjeru Zagrebačke banke d.d. (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:860213
Banah Marić, Zrinka. "E-marketing u bankarstvu na primjeru Zagrebačke banke d.d.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:860213
Banah Marić, Zrinka. "E-marketing u bankarstvu na primjeru Zagrebačke banke d.d.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:860213
Banah Marić, Z. (2019). 'E-marketing u bankarstvu na primjeru Zagrebačke banke d.d.', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 09.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:860213
Banah Marić Z. E-marketing u bankarstvu na primjeru Zagrebačke banke d.d. [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2019 [pristupljeno 09.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:860213
Z. Banah Marić, "E-marketing u bankarstvu na primjeru Zagrebačke banke d.d.", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:860213