Poropat, L. (2019). Marketing u sportu na primjeru događaja "Dani fitnessa" (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296558
Poropat, Lorna. "Marketing u sportu na primjeru događaja "Dani fitnessa"." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296558
Poropat, Lorna. "Marketing u sportu na primjeru događaja "Dani fitnessa"." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296558
Poropat, L. (2019). 'Marketing u sportu na primjeru događaja "Dani fitnessa"', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296558
Poropat L. Marketing u sportu na primjeru događaja "Dani fitnessa" [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296558
L. Poropat, "Marketing u sportu na primjeru događaja "Dani fitnessa"", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296558